Nors 2023 m. tyrimo duomenimis 4,3 proc. Vilniaus miesto gyventojų dviratį renkasi kasdienėms kelionėms (3 proc. daugiau, palyginti su 2016 m. ir planuojama, kad iki 2030 m. pagal Vilniaus darnaus judumo mieste planą kelionės dviračiu turėtų sudaryti 7,5 proc. visų kelionių mieste) tai niekaip neatsispindi, kai prie daugiabučių matai prifarširuotas pakeles lengvųjų automobilių ir tik prie stulpų, laiptinių stogelių, dujų stovų (net du tokie dviračiai prie Žirmūnų 100 namo!). Užsienyje esama automobilio formos stovų dviračiams, kurie ne tik funkcionalūs, bet ir vizualiai parodo, kad vieno automobilio vietoje galima priparkuoti net 10 dviračių. Dviračių stovų įrengimas prie daugiabučių (vs. saugyklos, kurių niekada nebus pakankamai, kurios santykinai toli, nors automobilius galima statyti po langais) būtų ne tik lygių galimybių suteikimas tvarias (ir sveikatą gerinančias) transporto priemones naudojantiems vilniečiams, bet ir pareiškimas, kad dviratis yra lygiavertė transporto priemonė ir miestas ne žodžiais, bet darbais kviečia kuo daugiau vilniečių patogiai naudotis šia transporto priemone. Vienintelis įprastinių stovų trūkumas yra, jog jie netinkami ilgesniam laikymui, nes nėra apsaugoti nuo blogiausio aplinkos poveikio, t. y. lietaus – trūksta stogelių. Todėl prašymas yra pradedant Žirmūnų 98 namu (ant pievelės prie gatvės, greta krepšinio aikštelės, suprojektuoti ir įrengti pirmą tokį vietinės reikšmės dviračių stovą (10 vietų – vien šiuo metu per 98/100 namo poreikius matau nuolatinį 5 vietų poreikį) su stogeliu, kurį ilgainiui būtų galima dar ir apželdinti gebenėmis at kitais vijokliniais augalais.

Pridedamas failas tiek su stovų vizualizacijomis, tiek prie dujų stulpų rišamais dviračiais, tiek potencialia įrengimo vieta (netoli jos prie stulpo pririštas baltas dviratis).